IGY chce od zákazníků zpětnou vazbu

Spokojen, celkem spokojen, nepříliš spokojen, zcela nespokojen – tato hodnocení v podobě smajlíků mají nově k dispozici zákazníci českobudějovického IGY Centra. Prostřednictvím stojanu HAPPY-OR-NOT mohou zaznamenat svou zkušenost z návštěvy největšího obchodního centra.

„Prozatím máme umístěn jeden stojan u východu z restaurační zóny, u jezdících schodů. Lidé na něm mohou vyjádřit svou spokojenost se službami místních restaurací a sezení. My v systému vidíme, jak se jejich pocity měnily v rámci různých časových úseků v konkrétních dnech nebo týdnech,“ uvedla marketingová manažerka IGY Centra Pavlína Jandová. 

Zpětná vazba je anonymní. Pro vyhodnocení reakcí je důležité, aby se zákazníci vyjádřili jedním kliknutím, a to pokud možno vždy, když IGY Centrum navštíví. Pokud někdo zareaguje více kliknutími za sebou, systém se na čas zablokuje.

Vedení IGY, které spadá do skupiny CPI PROPERTY GROUP, chce touto cestou získat od zákazníků zpětnou vazbu na zdejší služby. „V letošním roce se chceme zaměřit na další zvyšování kvality. Tyto reakce nám pomohou být v obraze,“ řekla Pavlína Jandová. Vedle stojanů mohou návštěvníci centra zaslat svou recenzi i prostřednictvím webového formuláře, sociálních sítí nebo informačního stánku.